Followers

Wednesday, July 06, 2005

Antara awek dengan Rm 50

Semalam aku turun KL sebab nak jumpa awek aku. Dah lama tak jumpa dia. Rindu siot. Dan semalam gak nasib aku sial sebab duit aku hilang. Kalau setakat lima ringgit aku tak rasa terkilan sangat tapi nie sampai lima puluh ringgit. Banyak tuh. Sakit rasa..Dah lama tak jumpa dia..Rasanya makin cute ler pulak. Bila nak balik tumpang kereta member. Tapi aku rasa lagi rugi sebab aku kena bayar duit minyak ngan tol. Kalau aku naik bas tak ler kena bayar tuh semua. Huh nasib nasib…

Dah lama rasanya aku tak menulis kat sini. Semalam bila aku pergi KLCC. aku rasa sekarang banyak sungguh orang Indon kat sana. Aku rasa macam aku pulak yang pergi ke Indonesia. Begitu juga di Melaka. Kalau yang melepak kat Melaka Sentral petang-petang tuh bukannya orang kita sebaliknya orang dari negara asing. Dah macam tempat tuh tempat diorang pula. Kalau setakat lima enam orang takpalah gak tapi nie dah berkumpul 5 6 group. Aku rasa Kerajaan patut pantau benda nie. Bukan apa Cuma tak elok apabila pelancong asing lihat lebih ramai orang Indon dan Bangla dari orang tempatan sedangkan ini adalah negara kita sendiri.

Alan memikir : Kerajaan patut bertegas dalam isu PATI. Bukan sekadar bercakap sahaja.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...