Followers

Wednesday, February 09, 2005

Gong Xi Fa Chai Dan Selamat Menyambut Awal Muharam

Hari nie hari Tahun Baru Cina dan juga awal Muharam..Ermm dua-dua tahun baru. Tapi aku cam biasa buat bodo jee. Sekali sekala jee aku join bakar mercun kekekeke. Still tak buat apa-apa. Rileks-rileks kat umah. Duitpun makin kurang nie. Tak tahu nak wat apa. Kat Myrakan aku cam biasa berserabut je. Aku rasa akulah orang paling banyak wat link kat page Myrakan. Aku rasa aku nak tukar gambar background nie. Maybe gambar Era kot. Takpun gambar emm tak tahulah. Aku tak call lagi huey shin nak wish Gong Xi Fa Chai pada dia. Cindypun aku tak call lagi nak wish happy besday. Sebenarnya besday dia bulan lepas...aku betul-betul rasa bersalah...Sorry Cindy...Erkk aku tak tahu nak tulis apa lagi kat sini..Busannya rasa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...