Followers

Sunday, January 30, 2005

Kebosanan melanda lagi

Hari nie hari ahad. Aku cam biasa stiil boring tak ada buat apa apa. Aku sebenarnya tak tahu nak buat apa. Malam tadi cam biasa merayap ngan member. Malam nie aku tak tahu nak kemana. Maybe duk kat umah je lah. Internet kat umah memang slow. Aku nak online memang sakit sebab nak bukak satu page tuh punyer lah lembab. Nak ambik streamix tak ada duit lak. Aku dah tertinggal satu isu majalah Remaja. Sedihnya...semua kedai kat tempat aku dah cari tapi dah habis. Sekarang nie aku nak cari isu baru lak sempena Valentime. Aku tak tahu lagi nak jumpa awek aku ke tak masa Valentime ni sebab dia tak ada masa. Sekarang nie Amerika nak serang Iran lak. Aku tak tahulah apa problem sebenarnya dengan Bush nie..Dia nie memang pening. Tak habis-habis problem. Akupun tak tahu nak cakap dah. Sampai sini sajelah coretan kali nie. Lain kali aku masuk lagi chow dulu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...