Followers

Thursday, December 30, 2004

Tak dapat difikir

Hari nie hari khamis. Lagi sehari lagi jee lagi aku duduk kat ofis nie. Lepas nie aku balik umah ler kekekeke. Aku ingat nak buat satu group bagi peminat anime ngan J-rock kat myrakan tapi aku lom dapat pikir lagi apa nama group nie. Pening pening. Hari nie dah hari ketiga ataupun hari keempat berlakunya tsunami. Angka korban dah mencecah 100.000 orang. Ermm semua pesta sambutan tahun barupun dibatalkan dan digantikan dengan majlis doa selamat atas arahan Pak Lah. Memang baik cadangan niepun. Tapi aku tak tahu sama ada coundown kat klcc tu diteruskan atau tidak. Aku rasa benda tu still dijalankan..Aku dah buat link kat myrakan terus ke blog nie..aku harap ada ramai ler pengunjung kekekeke...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...