Followers

Thursday, December 23, 2004

Majlis gathering Geng jurnal

Hari ni masa aku bukak emel aku dapat jemputan ke gathering yang dibuat oleh Geng Jurnal. Banyak juga blog blog yang dicalonkan. Ermm ada yang pernah aku baca tetapi lebih banyak yang tak pernah aku lihat hehehe. Majlis ni buat kat The Mines - Sri Kembangan satu tempat yang tak pernah aku pergi dan ingin sangat aku pergi. Aku sebenarnya ingin juga pergi majlis gath nie but aku takde masa. Entah bilalah aku dapat pergi yek. Hari ni aku buat balik shoutbox ngan counter yang hilang dulu. Sedih tul bila ingat kes tu. Sampai sekarang aku masih tak faham camana boleh hilang semua yang ada dalam blog aku dulu. Tadi aku ada download dari aceramza. Dia kata tu lagu terakhir MANA yang dia letak sebab lepas nie dia nak letak lagu artis lain pulak. Memang aku akui aku sekarang meminati muzic gothic dan juga rock dari jepun disebabkan dia. Tak tau kenapa ermm tapi aku memang minat jepun sejak dari sekolah menengah lagi. Minggu depan aku habis praktikal kat ofis nie. Lepas ni tak tahulah nak buat apa. Akupun tak pasti samaada aku boleh teruskan update blog ni ataupun tak. Tapi yang pasti aku takkan biarkan blog nie terus terkubur. Aku masih ada akaun lain kat myrakan dengan myspace yang perlu aku check setiap hari. Entahlah akupun tak tau nak tulis apa lagi. Hari dah tengah hari nie. Chow dulu esok sambung lagi. Babai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...