Followers

Sunday, November 14, 2004

Suatu Hari di Hari Raya

Hello semua. Hari ni aku gembira sangat sebab hari ni hari raya hahahahahaha best giler. Hari yang ditunggu-tunggu dah tiba. Hari ni aku tak kira lagi duit raya yang aku dapt tapi rasanya boleh tahanlah. Pagi tadi aku pergi rumah kawan aku keledek. Pastu jumpa member lama lempeng kat umah dia. Mesti ada yng pelikkan apesal member aku semuanya nama pelik tapi tu cuma nama panggilan je. Malam ni nak pergi rumah sebelah pastu gi rumah member depan rumah. Saje je malas nak pergi siang sebab kalau malam tak tau nak buat apa. Rumah aina aku tak tahu pergi ke tak sebab payah takda kawan. Aku memang leh pergi tapi tak sedaplah kalau datang sorang. Buat nya mak bapak dia tanya apa-apa mampus nak menjawap. Bila dah petang gini boring lak. Takde siapa yang datang kecuali budak-budak je. Maybe malam karang aku keluar merayau kat town kot tapi tak tahulah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...