Followers

Friday, November 05, 2004

Hari ini hari jumaat

Alamak boringnye setiap hari kat sini. Hari-hari main internet rasa nak termuntah dah. Tadi aku ada main game baru. King Celtik. Gambar dia cantik 3d tapi tak sedap sangat main dia. Tak boleh buat bangunan, nak kawal vilagger tak boleh. Nak tambah emas ngan makananpun payah. Kalau nak main masa boring leh lah. Tadi aku ada letak satu link baru kat weblog ni. Weblog diapun leh tahan gak lah. Lagipun dia ada letak sekali text so senang aku nak buat link. Aku sebenarnya tak tau camana nak buat link hehehe. Tu sebab kalau sesaper ada sediakan text aku ambik terus bubuh kat sini sebab aku nak ramaikan orang kat sini hehe. ada seorang kawan aku dia cakap nak letak link dia kat sini tapi entah bila akupun tak tau. Dia tu sibuk memanjang. Entah apa kerja yang dia buat akupun tak tahu. weii che mat kau buat apa haa. Lama tak dengar story kau. Rindulah hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...