Followers

Monday, November 08, 2004

Ahh Bengangnya

Hari ni hari Isnin. Hari sabtu lepas komputer aku dah kena kurap. Langsung tak boleh masuk windows. Nak tak nak kena format. Malas betul nak format. Bukan senang nak format sebab lepas tu kena install driver. Lagipun aku takde driver komputer tu ahh susahnya hidup kat sini. Nak pakai komputer yang ada internet kena kongsi lak. Tinggal 3 hari lagi nak balik raya yea yea. Khamis ni aku nak balik Bentong nak main mercun hahaha. Raya hari ahad so raya ni aku ambik cuti seminggu hua hua hua. Malas nak datang ofis. Bosan kat sini. Laparnya rasa. Dua tiga hari ni aku suka usik aina. Sent mesej sedih kat dia pastu mesti dia cuak. Hahaha lawaklah aina ni. Tak taulah apesal aku sayang sangat kat dia padahal bukan aku penah jumpa diapun. Cuma raya ni aku cadang nak datang ke rumah dia masa tulah baru first time jumpa dia huhuuhu. Tak taulah camana rupa dia yek hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...