Followers

Saturday, October 16, 2004

Pertemuan Yang Tidak Disangka

Hari ni hari sabtu. Aku sekarang berada di bentong kat rumah. Petang tadi aku kelaur ngan member aku tetiba aku terjumpa seseorang paling aku rindui...Aku jumpa lynn. Setelah beberapa aku tak berjumpa dia tetiba je dia muncul di depan aku. Aku bukan orang yang jenis gila tak tentu pasal. Aku tak terus pukul dia ataupun marah tak tentu pasal walaupun dia pernah melukakan hati aku. Aku slow talk dengan dia, tanya kenapa dia meninggalkan aku tanpa pesan. Walaupun puas aku pujuk tapi dia tetap enggan menceritakan hal sebenar. Akhirnya aku mengalah aku taknak keruhkan suasana dan buat dia menanggis di depan orang ramai. Aku tanya dia apa keputusan dia sekarang dan jawapannya memang melukakan hatiku..Dia meminta supaya membawa haluan sendiri dan aku hormat keputusan dia. Aku tiada hak ke atas dia walaupun aku sangat menyintai dirinya. Aku telah berusaha, berdoa malah sembahyang hajat lagi supaya dia dijodohkan denganku namun Tuhan tetap berkuasa di atas segalanya. Aku tidak dapat melawan takdir yang telah ditentukan keatasku. Ketika berhadapan dengan dia tadi memang nampak aku cool dan tenang namun di dalam hati ini hanya Tuhan yang tahu betapa sedihnya dan terasa hidup ini tidak bererti lagi. Akhirnya aku mengalah dan menerima keputusan dia walaupun jauh disudut hati aku masih berharap dia akan pulang kepangkuanku. Abang sentiasa merindui dirimu sayang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...