Followers

Friday, October 15, 2004

Kehidupanku seharian

Sekarang ni pukul 10.45 pagi. aku rasa sungguh bosan sekarang. Rasa nak balikpun ada. Tak tahulah kenapa aku rasa sungguh bosan bila datang ke ofis ni. Rasa menyampahpun ada. Mengantuk betul. Tadi aku turun ke kantin sekejap beli teh tarik. Aku rasa rimas,menyampah,benci dan rasa nak mengamuk bila duduk kat ofis ni. Aku rasa tenang bila duduk di bawah.

Duduk sambil menikmati teh tarik boleh menenangkan aku buat sementara tapi sampai bila. Aku rasa kalau lama lagi aku stay kat sini aku leh gila jadinya. so nak taknak aku kena tulislah apa apa saja yang terlintas di fikiran aku sekarang nie. Aku sekarang ni minat lak dengar lagu Broery Marantika - biarlah bulan bicara sendiri. Tak tau kenapa tapi aku rasa tenang dan happy bila mendengarnya.

Arhhhhh aku dah tak paham apa yang aku tulis ni. Mengarut jee rasanya tapi biarlah bukan ada orangpun yang sudi nak baca jurnal aku ni. Sapelah aku ni...cuma seekor semut di tengah sekumpulan gajah. Biarlah bulan berbicara sendiri, Biarlah bintangkan menjadi saksi takkan kulangi walau sampai akhir, cukup derita sampai di sini. Aku memANG RASA DERITA. rASA DERITA HATI DAN PERASAAN. aKU MEMANG RASA NAK GILA KAT SINI. wOIIIIII sesape kat luar tu tolong lahhh oiii.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...