Followers

Monday, August 11, 2014

ANDAI HATIKU BERSUARA


Oh Tuhan berikanlah aku
Kekuatan menempuhi dugaanMu
Aku percaya ada hikmahnya
Di setiap dugaan yang kuterima

Andainya hatiku bersuara
Pastinya ia akan berkata
Cukuplah sayang
Aku tidak berdaya
Mengharungi segala sengsara

Berapa kali harus aku terluka
Barulah kan kusedar
Cintaku tidak layak untuk dirinya
Mengapa masih aku setia di sisinya

Tidak kumengerti
Tidak kufahami

Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan dicintai tiada duanya
Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih

Berapa kali harus aku terluka
Barulah kan kusedar
Cintaku tidak layak untuk dirinya
Mengapa masih aku setia di sisinya

Tidak kumengerti
Tidak kufahami

Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan dicintai tiada duanya

Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih
Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih

Oh Tuhan
Berikanlah aku kekuatan
Menempuhi dugaanMU
Aku percaya ada hikmahnya
Di setiap dugaan yang kuterima

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...