Followers

Wednesday, July 23, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Lama gila aku tak update blog ni kan. Konon awal tahun dulu aku nak update selalu, tapi biasalah tu cerita awal tahun. Mana boleh sampai ke hujung tahun. Mood blog sekarang rasanya dah semakin suram. Bukan aku saja tapi boleh dikatakan hampir semua pengendali blog pun seakan akan sudah jarang kemaskini blog masing masing. Melainkan budak perempuan yang jadikan blog sebagai diari mereka, itu memang selalulah update.

Terlebih dahulu aku nak ucapkan takziah buat keluarga mangsa nahas MH17. Peristiwa ni dah berhari hari berlalu tapi baru sekarang aku nak ucapkan takziah. Teruk kan. Ok yang kedua aku nak ucapkan selamat berpuasa. Yang ni paling tak boleh blah. Dah nak raya hahaha. Yang ketiga, biasalah Selamat Hari Raya Aidilfitri buat sesiapa yang baca blog yang dah ntah apa apa ni.

Tak lupa, aku ucapkan terima kasih buat mereka yang beri komen dalam blog ni walaupun posting komen mereka dah tertangguh lama. Baru tadi aku approve kan. Maaf atas kelewatan sebab aku sekarang memang dah lama tak online.


Dan semalam aku berkesempatan menghadiri majlis berbuka puasa bersama penggiat media sosial di Pearl Hotel, Kuala Lumpur. Memang ramailah yang hadir. Program ni tiada apa apa tujuan khas pun. Cuma sekadar meraikan geng geng media sosial. Kitaorang turut menerima sumbangan Al Quran daripada pihak FELDA Global Venture sebagai cenderahati. Terima kasih buat FELDA ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...