Followers

Friday, June 14, 2013

Beranak Tanpa Ayah


Segamat: Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun dari Jalan Labis di sini, dikenali sebagai Nani risau mengenangkan nasib diri selepas teman lelakinya menghilangkan diri selepas dia melahirkan anak lelaki hasil hubungan mereka sejak dua bulan lalu.

“Saya berusaha menghubunginya, tetapi gagal sedangkan sebelum ini dia berjanji akan bertanggungjawab menjaga saya selepas melahirkan anak,” katanya, semalam.

Mengimbau kembali, ia bermula pada Disember 2011 apabila teman lelakinya dikenali sebagai Hamdan, 35, yang bekerja sendiri datang ke rumahnya dan mengajaknya keluar.

Menurutnya, Hamdan membawanya bersiar-siar sebelum dia dibawa ke sebuah kebun getah sebelum mendakwa dipaksa melakukan hubungan seks.

“Saya terpaksa melayan kehendak Hamdan hingga disahkan hamil lima bulan pada Disember 2012,” katanya yang turut membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Segamat pada 10 Jun lalu Katanya, dia menumpang di rumah pasangan itu hingga melahirkan anak sebelum menyerahkan anak berkenaan untuk dipelihara keluarga terbabit.

Nani berkata, sepanjang menumpang di rumah berkenaan, teman lelakinya tidak pernah datang menjenguk, malah telefon bimbitnya sukar dihubungi.

“Pada 24 Mei lalu, saya kembali ke rumah keluarga dan berusaha mengesan Hamdan tetapi gagal. Bimbang dan kesal apabila teman lelaki enggan bertanggungjawab, saya melaporkan kejadian itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Segamat pada 10 Jun lalu,” katanya.

Hok aloh orang macam ni pun ada. Bodoh betul. Kalau dah mula mula tu rasa payah nak cari mamat tu, kenapa tak report polis. Ini dah beranak baru terhegeh hegeh nak report polis. Lagi satu, sapa suruh kapel dengan mamat macam tu. Banyak lagi orang baik macam aku dan Asrul, ini cari gak orang bangang macam tu. Pelik aku dengan orang perempuan ni. 

2 comments:

Ann Ishak said...

ini mesti kes mamat tu mengayat power kot hiksss

alan said...

power lah sangat hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...