Followers

Wednesday, February 20, 2013

Fizz Fairuz Kena Sihir Bini Orang


Pung Pang Pung Pang kecoh Fizz Fairuz bertunang minggu lepas. Tang Tung Tang Tung putus pulak tunang sekarang. Keluar statement, tunang saya bini orang, saya disihir bla bla bla...

Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang. Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-seoalah diatur oleh dia sejak kami berkenalan setahun lalu. Khamis lalu, saya dikirimkan mesej oleh kawan adik wanita itu dan dia menjelaskan status sebenar tunang saya. Malah saya juga sudah berjumpa suami wanita itu, Sabtu lalu.

Sepanjang setahun mengenalinya, saya tidak pernah tahu latar belakang tempat kerja, pendidikan termasuk keluarganya. Sedar-sedar saya sudahpun bertunang dengan dia dan hanya mengenali keluarganya ketika majlis berlangsung. Kepada semua, saya mohon maaf terutama kepada Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Saya turut berasa pelik kerana tujuh tahun mengenali Almy Nadia, saya sukar mengikat tali pertunangan tetapi setahun bersama wanita itu saya terus bertunang.




Hebat dowh. Tunang bini orang, tetek besau pulak tu perempuan tu. Tapi aku pelik, masa mamat ni pergi tunang, perempuan ni takde famili ke masa tu? Ataupun main tunang syok sendiri je. Macam macam ada kat Malaysia sekarang.

2 comments:

shaFazie said...

Itu yg pelik itu.. tak kan family dia tak tahu status anak dia ...

alan said...

musykil musykil....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...