Followers

Tuesday, October 23, 2012

Timbang Berat Blog

Aku dapat satu komen. Ada orang cakap blog ni berat. Erkk berat ke blog ni ? Pada aku, rasanya blog ni takdelah berat sebab takde gambar gambar saiz besar ataupun lagu lagu yang menyakitkan jiwa.

Oklah takpe akupun check ler balik kalau betul berat blog ni. Ok aku check berat blog aku ni kat sini --> KLIK sini http://www.iwebtool.com/speed_test


Bila ditimbang timbang maka berat blog aku adalah 113.77 KB saja. Ni maknanya blog ni takdelah berat sangat. Mungkin line internet orang itu yang bermasalah kot. Tapi takpelah thanks pada orang yang bertanya. Sekurang kurang adalah juga idea aku nak update blog ni hehehe.

2 comments:

Miss Volvo said...

hmmm tp kan buka blog org lain laju je. klu buka blog awk kena tunggu lbh krg 10-15min. nta le knp? myb header tu kot? sbb sblm ni sy guna header buat sdri la. ramai komplen trus buang header.


hmm tp xpasti la mgkn blogger lain xde mslh buka blog awk kot hehehe

alan said...

fuyoo sampai 10 minit? biar betul macam tu? header tu bukannya beratpun..maybe ada something lain kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...