Followers

Thursday, May 03, 2012

Bila Rindu


Tengah duduk kat ofis, tiba tiba terdengar lagu ni kat radio. Lantas aku teringat suatu waktu dahulu aku cukup suka lagu ni. Lagu ni mengingatkan aku diwaktu sem 1 dahulu tahun 2005. Masa tu Ruffedge baru popular. Memang feeling lagu ni. Aku selalu layan lagu ni time wat assiment. Teringat time buat projek video dengan budak group aku.


Shooting video merata rata. Idea iklan bedak Follow Me tapi merepek sampai ke kebun sawit. Last last shooting kat belakang hostel juga hehehe. Tapi sayang aku takde simpan video tu. Kalau tak dah boleh post dalam youtube hehehe. Kenangan dengan korang terutama Kak Ham, Mazri, Rosi, CT, Hisyam, memang aku takkan lupakan..Kat manalah korang sekarang yek....

1 comment:

Afzainizam said...

rindu itu bagai air yang mengalir ada kalanya ia berlari deras adakalanya ia berlari perlahan. Rindu itu ombak kenangan yang datang dan pergi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair seat kereta berlubang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...