Followers

Wednesday, April 11, 2012

Google's Project Glass


Smartkan kalau dapat cermin mata seperti ini. Projek ini masih lagi dalam pembinaan. Masih banyak lagi yang perlu dilakukan untuk menjadikannya kenyataan. Tapi aku terfikir, berapa pula harganya kalau ianya benar benar dijual di Malaysia? Rasa hehehe sendiri mahu ingatlah :)

Maklumat lanjut boleh tengok google sendirilah = ="

4 comments:

Afzainizam said...

ohhhh canggih giler... kalau pakai cermin mata ni... terasa dah macam terminator predator pulak rasanya..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
nissan ad resort y10

asrul rae said...

alan nati pakai spek tu nampak cool. Tapi xda sapa tau sebenarnya tgh layan ceta dragon ball.

Alan said...

afzainizam: tu yang best..tapi takut nanti manusia makin bergantung pada teknologi pula sampai tak reti nak buat manual hehehe

Alan said...

asrul: citer dragon ball ok lagi..jangan citer lain dah ler hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...