Followers

Tuesday, March 13, 2012

Blogger Roti Kaya Kurang Ajar ?


"Kami ada video gambar bogel milik Melia yang diberikan seorang aktor terkenal sebelum ini. Lantas sebagai penyelia sebuah laman sesawang gosip artis hiburan, kami melaporkannya"

Inilah yang menjadi berita di muka hadapan akhbar Metro. Semuanya gara gara penyebaran video lucah yang dikatakan milik seorang artis. Aku tak faham apa tujuan sebenar dorang ni. Adakah mereka berasa bangga kerana berjaya mengaibkan orang lain? Ataupun sememangnya mempunyai tabiat pelik yang suka mendedahkan keburukan orang?

Tapi yang pasti blogger semacam ini hanyalah sampah didalam masyarakat yang berilmu dan waras akal fikiran. Orang yang waras dan berilmu tidak sesekali menerima atau membaca cerita cerita sampah yang mengaibkan orang lain.

Aku harap pihak polis mengambil tindakan tegas kepada pengendali lawan web Rotikaya yang jelas menghina dan mengaibkan orang lain semata mata mengejar populariti.

3 comments:

asrul rae said...

mengaibkann anwar takpe kan. haha. :)

papagomo.

Afzainizam said...

EEEMMMMM.... dah tak ada kerja sangat nak buruk burukkan orang pulak... mmg tadak moral betulll

Firman Allah swt : “Sesungguhnya orang-orang yang suka menghebah (menyiarkan) tuduhan-tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat.”
(Surah an-Nûr:19)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pemasangan sticker bomb kereta

Afzainizam said...

ooohhhh ingatkan orang pompuan jerr bergosip mengaibkan... ni lelaki lagi parahhh... dosa beb... kalau artis tu saman camnerr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip jumping bateri kereta kong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...