Followers

Monday, February 13, 2012

Sweet Valentine Day


Dah lama aku tak celebrate Valentine Day dengan awek. Last aku celebrate tahun 2005 dahulu. Masa tu Valentine Day not just love day but that date also my anivesary date with her. So sweet time tu. Banyak kenangan dengan si dia. Masa tu kami rasa segalanya akan berjalan lancar tanpa sebarang masalah.

Tapi takdir tuhan mengatasi segalanya. Entah macam mana famili dia boleh buat gila. And the rest of the story aku rasa tak perlu lagi aku ceritakan kat sini. Hanya melukakan hati dan menyakitkan perasaan aku saja. 28.5.2005 adalah tarikh terakhir aku berjumpa dengan si dia.

Sehingga hari ini, aku masih ingat permintaannya yang terakhir, "jangan lupakan semua kenangan manis bersama dahulu" dan diiringi dengan ciuman di pipi, air mata mengalir tanpa sedar. Dan sehingga hari ini, aku masih berpegang pada janjiku, tidak akan sekali kali melupai semua kenangan bersama, dari awal permulaan perkenalan sehinggalah malam terakhir itu.

Semoga sayang berbahagia dengan pilihan keluarga. Janji abang dengan sayang, tetap abang pegang sehingga akhir hayat abang....


It must have been love, but it's over now
It must have been good, but I lost it somehow
It must have been love, but it's over now
From the moment we touched till the time had run out


*Buat entry ni, airmata pun dah mula menitis....

1 comment:

Afzainizam said...

Semoga kasih sayang sesama insan akan tetap segar walau pahit ditelan jua..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pasang soundproof kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...