Followers

Thursday, February 02, 2012

Kad Kena Tarik


Semalam aku pergi bank untuk aktifkan TAC untuk penggunaan Maybank2u. Masa nak aktifkan TAC memang tak ada masalah. Isi borang, tunggu giliran. Bab tunggu giliran memang mencabar minda sebab orang ramai.


Ok dah selesai bab TAC, akupun saja gatal gatal nak cucuk kad kat ATM sebelum keluar. Entah macam mana tiba tiba kad aku boleh kena tarik pulak dengan mesin tu. Bab ni memang aku rasa nak mencarut habis dah. Terpaksa isi borang buat report kad kena tarik.

Mulanya pihak bank suruh aku datang balik dalam pukul 4 petang sebab kalau nak buka mesin ATM tu kena tunggu pihak securiti. Tapi sebab aku melayan mata kat ofis, bangun tidow je dah pukul 4.30. Sah bank dah tutup.

So senang cerita pagi tadi aku dah pergi ambil balik kad. Sakit hati je huhuhuhu....

3 comments:

shaFazie said...

lain kali hati2...:D

ayunda maajis said...

dasar malang..haha

Afzainizam said...

oohhhh kalau bab bab isi borang ni yang aku malas... dah lah susah lagi susah nak isi borang

۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...