Followers

Wednesday, February 22, 2012

Happy Birthday Emo Boy







Dalam diam rupanya hari ini aku sudahpun memasuki usia 28 tahun. Rasa macam baru je 18 tahun hehehehe. Alhamdullilah segala puji syukur hanya kepada Allah s.w.t. Selama 28 tahun aku hidup, adalah sedikit sebanyak menempuh pengalaman pahit manis. Ada yang meninggalkan perubahan kepada diri ini dan ada juga yang langsung tidak memberi bekas.

Aku sedar masih banyak lagi yang perlu aku pelajari. Selagi aku bernyawa, masih banyak pengalaman yang akan aku dapat. Tapi itu jika usiaku panjang. Kalau setakat 28 tahun ini sahaja, aku tak boleh buat apalah hehehehe.

5 comments:

Mermaid Ungu said...

lalala dh tua

shaFazie said...

hahaha...abg rzak tue sudah hahaha..terasa diriku mude nye..happy befday bro

Alan said...

ayunda: aku muda dowh

Alan said...

kak jijah: mana de..kak jijah gak yg tua hehehe

Afzainizam said...

....Selamat Hari Lahir.....
moga terus success dan terus success dalam memburu impian...
may Allah bless you...always..always and always...

Panjang umurnya .. panjang umurnya
Panjang umurnya … serta mulia
Serta mulia … serta mulia

Panjang umurnya .. panjang umurnya
Panjang umurnya … serta mulia

Serta mulia … serta mulia

•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HI….. :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy tukar manual transmision oil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...