Followers

Thursday, February 16, 2012

Ah Sengal


Lama sudah aku tak update blog ni. Balik balik cakap benda yang sama huahuahua. Tapi tulah realitinya. Memang jarang gila. Seminggu sekalipun belum tentu. Dahulu aku rajin ceritakan apa benda aku buat. Letak gambau sana sini.

Tapi sekarang semuanya sudah berubah. Aku sudah malas nak ceritakan apa yang aku buat. Antara puncanya adalah setiap hari aku membuat rutin yang serupa. Pergi kerja balik kerja, pergi kerja balik kerja. Kalau dah itu jadual harian, aku nak cakap buat apa.

Lagi satu aku sekarang tengah malas nak upload gambau. Kadang kadang ada juga aku hadiri program atau jalan sana sini. Tapi aku rasa malas nak ceritakan pulak. Kadang kadang ambil gambaupun, sudahnya gambau tu terperam dalam handfon. Malas nak upload sebab leceh nak cucuk kabel atau cari cardreader.

Begitulah kisahnya kenapa blog inipun sudah menjadi blog terbiar. Readerpun sudah lari, hit jatuh menjunam. Kalau aku bukak bisnes guna blog ini, memang sah dah lama aku bangkrup. Apa nak buat, aku sudah semakin hilang minat menulis seperti dahulu.....

2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

blog aku pun dah terbiar .......

Afzainizam said...

yupppp dah naik berlalang tumbuh kat blog ... sama lahhh macam aku ni... dah kurang mood sekarang ni

Story terbaru blog kami...
masalah kereta lembab tak ada pickup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...