Followers

Friday, January 13, 2012

Haruskah Ku Terus Melayani Perasaan


Haruskah ku terus melayani perasaan
Meski pun ku tahu itu hanyalah khayalan

Cintaku padamu haruskah aku teruskan
Kerana ku tahu dirimu sudah berteman

Tiada ertinya
Apakah akhirnya percintaan

Pohon cinta yang dulu mekar berbunga
Kini tandus tiada bermaya
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
Kini layu di pusara bumi
Tidak mungkin kembang lagi dan berseri...


Aku sekarang keliru. Tak tahu nak buat apa..Adakah aku harus terus menyimpan perasaan pada dirinya ataupun membiarkan dia berlalu dari hidupku..Dia sekarangpun macam dah nak taknak berkawan dengan aku. Bila aku mesejpun dia macam dah malas nak reply. Kalau dulu malam2 pun selalu online dengan aku tapi sekarang...Entahlah..Mungkinkah aku harus melupakan sahaja dia dan meneruskan hidupku seperti dahulu.....

Haruskah ku terus melayani perasaan
Meski pun ku tahu itu hanyalah khayalan
Cintaku padamu haruskah aku teruskan
Kerana ku tahu dirimu sudah berteman

3 comments:

Mermaid Ungu said...

sebelom tdo cuci kaki la wei

alan said...

napa x msj aku mlm td?

Afzainizam said...

wooo alam khayalan melayan perasaan... jangan wehhhh boleh jadi gilerrr bayang ni...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip kereta semasa banjir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...