Followers

Thursday, January 05, 2012

Gempar Seekor Panda Ditangkap Khalwat

AMPANG: Seorang remaja perempuan ditahan bersama kekasihnya dalam bilik hotel bajet di Taman Melawati, di sini awal pagi kelmarin.

Dalam serbuan jam 3 pagi yang dilakukan sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais), remaja 13 tahun itu mengaku menyewa hotel berkenaan dengan harga RM30 semalam bagi meraikan tahun baru bersama kekasihnya.

Menurut sumber polis, pasangan itu menyewa bilik hotel itu mulai jam 1 tengah hari dan melakukan hubungan seks beberapa kali sebelum dicekup.

Katanya, remaja itu mengaku melakukan hubungan asmara bersama kekasihnya yang berusia 23 tahun kerana menyintai lelaki itu yang dianggap pelindung dan baik hati.

Fuyooo best tu dapat budak 13 tahun. Sure kecik rapat je dia punya tu kan kan kan. Kalau mamat ni boleh kawtim dengan famili awek tu, boleh settle luar balai. Tak payah bagi polis masuk campur. 

Tapi kalau takley kawtim, akupun tak boleh tolong ler. Cuba try minta tolong dengan bebudak UPSI. Dorang sekarang tengah sawan berdemo. Mungkin boleh pakat2 dengan bebudak suruh berdemo depan balai pulak hehehe.

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

gambar remaja tu..erk..erk..takut nak komplen.

alan said...

comel ler awek tu

ayunda maajis said...

haah cumellllllll sgt dh ngalahkan pandaaaaaaaa..haha

iykasyafika said...

awek dlm pic tu ke yg si mngsa nye?klau x..buang la..cm xcntik je entry nie ada pic 2..huhuhu..sorry3.

Afzainizam said...

uihhhh kalau 13 tahun ni bawah umur beb..... nahasss lerrr projek budak bawah umur.... sebat kena sebat tauuu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip servis motorsikal lc135

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...