Followers

Wednesday, January 18, 2012

Bapak Terkejut Anak Sedap


Luluh hati seorang ayah selepas mendapat tahu anak gadisnya berusia 15 tahun yang lewat pulang ke rumah sebenarnya menginap di hotel bajet di Taman Desa bersama dua lelaki.

Malah, remaja bawah umur itu turut mengakui mengadakan hubungan seks dengan seorang daripada lelaki itu, semalam.

Dalam kejadian jam 1 pagi itu, pekerja kilang berusia 39 tahun itu bersama rakan baik anaknya pergi ke hotel berkenaan sebaik mendapat tahu anaknya berada di hotel itu.

Menurut sumber, dia pada mulanya menyangka anak gadisnya itu lewat pulang dari sekolah kerana mengulang kaji pelajaran sebelum menghubungi rakan baik anaknya untuk mengetahui ke mana anaknya itu pergi.

“Lelaki berkenaan terkejut selepas dimaklumkan anaknya berada di bilik hotel di kawasan berhampiran sebelum mengajak rakan anaknya pergi ke hotel itu.

“Namun sebaik pintu bilik hotel dibuka, dia terkejut mendapati anaknya berada bersama dua lelaki. Tergamam melihat keadaan itu, lelaki terbabit terus bertindak menahan kedua-dua rakan anaknya itu, namun seorang daripada mereka berjaya melarikan diri,” katanya. - HM

Hahahahahaha kantoi budak tu. Agak agak ler nak mainpun sampai tengah malam. Kenalah pandai cover line. Ini duduk hotel bajet pulak tu. Ntah apa apa.

5 comments:

Shazwina said...

kesian ayahnye. konpem hati jatuh gedebuk tengok anak dia camtu. haihh

Miss Volvo said...

oik gmbr sapa tu hikhik

Alan said...

shaz: nasib ler kekeke

Alan said...

volvo: gambar awek ntah haha

Afzainizam said...

uihhhh depan ayah dia buat... mau meraung hati ayah dia.... perrgghhh sedap punya pasal lupa langit tinggi rendah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
prosedur motorsikal naik flight

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...