Followers

Tuesday, December 20, 2011

Remaja Melayu Mati Selepas Melancap


Remaja Gila Seks Mati Selepas Melancap 40 Kali Sehari | Seorang remaja berusia 16 tahun yang berasal dari Brazil dilaporkan meninggal dunia akibat terlalu banyak melakukan masturbasi atau melancap atau beronani pada awal minggu ini.

Dia dikatakan tidak dapat menahan gelora seksnya lalu melakukan masturbasi berulangkali sebanyak 40 kali sepanjang malam, pada bulan yang lalu, dan ditemui telah meninggal pada keesokkan hari oleh ibunya.

Sebelum kejadian, ibunya telah mengetahui anaknya mengalami masalah ketagihan seks dan merancang untuk membawa anaknya mendapatkan rawatan bagi mengubati ketagihan seks anak remaja lelakinya yang melampau itu tetapi malangnya dia terlambat.

Seorang teman kelas remaja lelaki yang suka melancap itu yang namanya dirahsiakan itu mengatakan sahabatnya itu sangat ketagih seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan tidak mengira umur atau saiz.

Dia juga bahkan pernah meminta temannya menonton dirinya melakukan masturbasi melalui kamera. Siasatan pihak berkuasa tempatan mendapati bilik remaja dipenuhi majalah pornografi. Bahkan, terdapat gambar-gambar yang mengghairahkan dan filem berunsur seks juga ditemui di komputernya.

Gila dowh. Melancap sampai mati hahahaha.  Tak pernah aku fikir melancap boleh mati. Banyak gila dia melancap. Sampai 40 kali dalam satu malam. Entah apa yang keluar untuk kali ke 40 tu akupun tak tahulah hahahaha.

4 comments:

Anonymous said...

Jangan laa pos benda ginii lagi.. tak baik bro..huhuhu..

Mermaid Ungu said...

Tajuk x kna langsung..

Afzainizam said...

uihhhhh sampai mati... ingat mati pucukkkk... injuksi terlebih tuuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
overhaul motorsikal

presa1200 said...

agak2 lancap pancut darah kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...