Followers

Wednesday, November 16, 2011

BookBook Untuk Iphone


Aku dapat tahu tentang produk BookBook ini daripada JustKhai. Akupun sebenarnya memang dah lama cari satu item yang boleh menyatukan handfon dan juga wallet. Tapi malangnya tak ada.

BookBook ini dicipta untuk pengguna Iphone. Walaupun mungkin boleh digunakan untuk telefon lain tapi rasanya tetap tak comel. Maklumlah benda didesign untuk produk lain, kalau diletak produk lain memanglah hodoh jadinya.


Bila aku pergi Low Yat, kebanyakkannya menjual produk atau aksesori untuk Iphone. Untuk handfon model lain terutama Blackberry memang tak banyak atau boleh dikatakan tak ada. Tension juga aku. Adakah pengguna Blackberry dianaktirikan, aku tak tahulah.

Mungkin kerana Blackberry lebih sinonim dengan golongan korporat atau orang tua menyebabkan ianya kurang diberi perhatian. Kalau macam ni memang sedihlah aku. Blackberrypun bukannya murah juga. Ianya juga dikenali sebagai telefon pintar. Tapi sayang aksesori yang boleh digunakan amat kurang.

Nak beli Iphone, harga dia saja sama dengan kos PTPTN untuk satu sem aku dulu. Dalam keadaan ekonomi sekarang, rasanya agak susah untuk aku memiliki Iphone.

5 comments:

Mermaid Ungu said...

blekberi tuk org tua

Alan said...

yela...

shaFazie said...

xmampu ceq nk pkai iphone,
bookbook ini smart tapi mcm bhya je coz kalo ilang bukn setakt benda ptng dlm tu mlh henst pon sme...

alan said...

kak jijah: nasib ler kalau hilang hehehe

Afzainizam said...

woooo benda ni lahhh aku nak beli tapi belum ada kemampuan lagi beb...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy paint protection film

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...