Followers

Monday, October 03, 2011

Tudung Dan Perempuan Akhir Zaman


Aku tergelak bila baca akhbar sejak akhir akhir ni. Adalah dua tiga ekor artis ni yang kecoh bertudung. Oklah dia nak pakai tudung ke, dia nak bogel ke aku peduli apa. Tu dia punya pasal ler. Tapi yang lawaknya bila akhbar dok pusing dua tiga kali cerita tu.

Apahal pakai tudung pelik sangat ke? Tambah lawak bila si artis tadi cakap pakai tudung sebab dah jumpa jalan. Abis selama ni ko hidup memang tak nampak jalan lah yek. Nampak sangat kedangkalan artis artis Malaysia ni dalam bab agama.

Aku bukan terer agama tapi aku takdelah bodoh sangat sampai kalau pakai jubah pakai serban, aku nak cakap aku baru jumpa jalan lurus. Selama inipun aku memang atas jalan yang lurus. Cuma pancit sekali sekala tu biasalah. Aku tak pakai jubah serbanpun aku tetap orang islam.

Lawak dowh benda macam inipun dorang nak kecoh kecoh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...