Followers

Monday, August 15, 2011

Jualan Barangan Limited Edition

Aku ada dua barang nak "let go". Aku nak pakai duit sikit sempena hari raya nanti. So kenalah tolak barang ni. Barang ni sebenarnya keluaran khas sempena peristiwa 9 julai yang lalu. Kiranya barang ni memang rare lah. Korang tak boleh dapat kat mana mana lepas ni. Barangnya adalah......















Spender kuning BERSIH edisi khas. Spender ini dikeluarkan tidaklah banyak. Kalau baju T BERSIH memang banyak tapi spender ni memang sangat sangat terhad. Kalau korang simpan lagi 10 20 tahun lepas tu jual kat Ebay memang kayalah korang nanti.

Harga yang aku buka adalah RM2k setiap satu. Cuma ada dua helai je so siapa cepat dia dapat. Kalau korang beli lepas tu minta Anwar Ibrahim dan Ambiga sain autograf kat spender ni, aku jamin harga dia akan naik berkali ganda. Maklumlah pemimpin anugerah tuhan yang bagi autograf. Mestilah ada harga hehehehe. Lagipun lepas ni Anwar Ibrahim bakal bercuti panjang di Buloh Inn. So memang susahlah nak jumpa dia kalau dia bercuti panjang nanti.

Cepat cepat jualan terhad. Siapa cepat dia dapat. Aku jamin korang akan nampak kacak bergaya dipagi raya kalau pakai spender ni kat luar macam Superman buat tu hehehehe.

4 comments:

laskar pelangi said...

ahaks! ada plak spender bersih..hik3

Umie Artoqiemie said...

WTFF.. hahahaha..

Alan said...

laskar: ade ler hahaha

Alan said...

umie: hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...