Followers

Sunday, August 07, 2011

Bilakah Kali Pertama Anda jatuh Cinta


KRU adalah artis yang aku minat sejak kecil. Lagu ini dikeluarkan dalam album Awas pada tahun 1994. 1994 masa tu aku darjah 4. Perghh lama sungguh masa berlalu. Tanpa sedar aku sekarang pun dah tua hehehehe. Darjah 4 jugalah aku first time falling in love with someone. She so cute that time. 

Cinta zaman kanak kanak sungguh indah. Tak perlu ungkapkan kata cinta tapi cukup dari pandangan dan senyuman, sudah membuktikan ketulusan cinta. Sekarang entahlah dimana dia sekarang. Mungkin dia dah jadi emak orang sekarang hehehehe.

5 comments:

Asrul said...

kalau sekolah rendah tu, sape yang jadi pengawas+ bijak sket dalam kelas mesti ade peminat. hehhe.
tak kisah sangat muka lawa ke tak.

7- 12 tahun. (cari pasangan yg popular)
13-17 tahun (cari pasangan yang cantik/hensem)
18-18 matang sket, baru la mula memilih faktor lain, mcm peribadi. rupa, perangai, etc.

hehe

nurain said...

sekolah dulu cinta ke.lebih kepada crush la. suka dan rasa bangga if dapat kapel ngan org yang cool.hahha.da besar sikit la bru rasa apa itu cinta.huhu

Alan said...

asrul: 18 tu cari yg matang ke hehehehe

Alan said...

nurain: sekarang baru tau? budak sekarang kecik2 dah tahu hehehehe

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis tayar kereta

uihhh lagu ni mmg dah lama tak dengar beb... tu zaman aku kecik lagikkkk. lahhhh hai ade lagi lagu ni menggamit nostalgia lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...