Followers

Sunday, July 31, 2011

Tolong Awek Aku Pontianak

Tolong Penerbit Filem Negara Aku Macam Pu*imak !!

Inilah tajuk sebenar yang aku nak cakap. Diakhir zaman ni, banyak gila filem hantu yang dibuat. Itu belum campur lagi drama yang gunakan nama hantu. Kalaulah hantu tahu undang undang, dah lama dorang ambik tindakan mahkamah sebab dorang tak dapat royalti.

Ok bukan itu je aku nak cakap. Benda yang nak cakap sebenarnya adalah kebanyakkan cerita hantu yang dibuat adalah macam sial. Langsung tak mencapai tahap Hollywood apatahlagi Bollywood. Malaywood? Hahaha itulah antara perkataan yang paling bodoh yang pernah aku dengar.

Ini baru betul zombie. Zombie melayu main tepek tepung gomak je kat muka hahahaha low class sungguh chiss
Aku tak kisah korang nak buat seratus filem hantu dalam sehari ke. Tapi tolong ler...Tolong sangat sangat buatlah filem hantu yang bermutu tinggi. Yang betul betul ganas dan gempak macam Resident Evil, Dawn Of The Dead ataupun Hellraiser. Ini buat filem saka saka saka, bosan gila weii. Hantupun dah bosan korang pakai nama saka.

Buatlah hantu betul betul ganas siap kostum. Jangan main pakai baju putih je..Macam miskin sungguh hantu kat Malaysia ni.
Tolonglah ke hadapan sikit pemikiran tu. Janganlah buat cerita macam tahun 70an atau 80an. Kita ni dah diakhir zaman. Sepatutnya penerbit filem kat Malaysia ni dah ada buat cerita kat angkasa macam star wars. Ini balik balik cerita pasal orang bandau yang insaf pastu balik kampung. Takpun buat filem perang kita serang Amerika. Buat filem kita tembak Presiden Amerika. Ini balik balik filem cinta cinta bodoh bosan gila weiii.

3 comments:

afzainizam said...

EEEEMMMM FILEM KITA WAJAH KITA.... memang hantu tak logik akal kalau kat filem kita.... cerita seram tapi kita ketawa tengok... mana nak seram kalau camtu

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Ucapan Selamat Berpuasa & berbuka

Alan said...

afzainizam: selamat berpuasa bro :)

enyheartsdiamond said...

cara solekan hantu pun tak berapa bagus sangat, mungkin make up artis pun perlu memutukan bakat mereka :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...