Followers

Thursday, July 28, 2011

Mengidam

Puasa minggu depan. Bila dah dekat nak puasa ni mula terasa nak makan macam macam. Nak makan kfc ler, nak makan ABC ler. Tapi time puasa tu yang paling tak boleh blah. Dulu ada sekali time bulan puasa tengah lepak lepak sejukkan diri kat Mall, tiba tiba nampak satu budak kecik cina tengah makan aiskrim.

Gambau credit to Irine Nadia Marcello

Perghh nampak macam sedap sungguh aiskrim tu. Terasa macam asikrim tu memanggil manggil je suruh makan dia. Padahal sebelum puasa tu memang tak pandang langsung kat aiskrim yang dijual kat situ. Erkk rasanya esok aku nak makan kfc ler hehehehe...

6 comments:

shaFazie said...

adoi menyelerokan aiskrim nie....
dh ngah pose nie..dugaannn..

ko belanje lah ceq...

asrul rae x said...

masa bulan puasa tahun lepas, orang jual durian RM1 sebiji.

Pasal tak laku. Kasian aku tengok pakcik tu barang dagangan tak laku. Tapi aku pun tak boleh beli sebab puasa.


huhuh. Hari biasa RM12 sebiji.

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip rendahkan lowered kereta

uihhhh memang lerrrr sodap nampakkk... lagi sedap kalau ade yang sudi menaja kat aku...

ko sanggup kerrr.. tapi jangan lerr time puasa... buat keluar air liur ajer takleh makan

alan said...

sha: xde duit ler kak jijah hehehe

alan said...

asrul: ala beli je lah..makan time malam.

alan said...

afzainizam: aku leh belanja tapi minggu depanlah..makan tengahari amacam hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...