Followers

Monday, May 23, 2011

Tips Batang Konek Tegap Dan Sihat

AMARAN INI ADALAH BACAAN UNTUK LELAKI TULEN SAHAJA


Setiap lelaki tulen mesti mahukan yang terbaik untuk batang mereka. So aku cadangkanlah korang buat benda ni kalau nak power. Tapi kalau jadi benda lain nanti, jangan salahkan aku pulak.
  • Tujuan membesarkan dan memanjangkan zakar. Menurut ilmu tabib Cina, zakar boleh ditambah saiz sehingga 1 hingga 2 inci. Namun rawatan urut Melayu dan kitab-kitab Arab mencatat bahawa saiz boleh ditambah sehingga 4 inci. Malahan ahli Yoga India ada yang mampu memanjangkan zakar sehingga 14-inci ! 
  • Bagi meningkatkan keampuhan dan keupayaan zakar - supaya zakar menegak lebih tegar dan galak, condong ke atas dan timbul urat-urat zakar serta kepala zakar kembang dengan garang seperti singa apabila menghadapiawek ketika persetubuhan
  • Mengurut zakar untuk meredakan gejolak nafsu - terutama kepada lelaki bujang atau suami yang berjauhan dari isteri [ tanpa menumpahkan air mani ] serta mengelak dari maksiat zina
  • Sebagai latihan untuk menghadapi situasi sebenar persetubuhan. Urut zakar dengan latihan pernafasan tertentu boleh membantu korang mengawal kepala zakar untuk mengembang dan menguncup untuk kepuasan awek. Sekaligus amalan urut ini berfungsi membantu ketahanan korang dalam aktiviti seks


    Urut dari pangkal hingga ke kepala zakar sisi kanan dan kiri. Tahan kulit di bahagian pangkal zakar sekiranya kulit zakar anda berkedut atau kendur. Lakukan 5 kali urut sekali genggaman


    Urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar. Ulang 7 kali.


    Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan dua jari perlahan-lahan. Ulang 11 kali.


    Urut di celah kelengkang hingga separuh peha dan seterusnya ke lutut. Ulang 21 kali.



    Susur di pangkal zakar dan unit keluar kiri dan kanan atas dan bawah.Buat 7 kali.
    Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit sebanyak 7 kali.

    Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit sebanyak 7 kali.

    Korang buatlah benda ni setiap hari. Pesan tok guru aku, rajin berusaha tangga kejayaan. Mudah mudahan daripada 6 inci korang punya tu akan jadi 16 inci nanti. Tapi kalau jadi panjang macam belalai gajah aku tak masuk campur yek kekekekeke

    4 comments:

    ayunda maajis said...

    giler lucah x tercover..ahaha..

    Alan said...

    yun: lucah ke hehehehe

    Afzainizam said...

    ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??

    vespa naza

    uihhhh tak ade potong punya filem sangat SX18... tak sesuai ditonton budak kecik

    alan said...

    afzainizam: budak kecik sekarangpun dah pandai

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...