Followers

Wednesday, May 25, 2011

Dimana KeAdilan Untuk Khairul Ivan Iqmal - Pandikutty!


Seorang pembantu jualan dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas tuduhan merogol seorang gadis bawah umur di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Toyota Alphard milik ibunya, dua minggu lalu.

Khairul Ivan Iqmal Khairul Azizan Saw, 22, yang memakai kemeja-T dan berseluar jeans itu bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan yang dibacakan jurubahasa mahkamah di hadapan Hakim Manira Mohd Noor.

Mengikut pertuduhan, Khairil Ivan didakwa merogol remaja berumur 15 tahun itu di dalam kenderaan berwarna putih di tepi Jalan Kosas, di sini, pada jam 11 pagi, 11 Mei lalu.

Bagi kesalahan itu, dia didakwa mengikut Seksyen 376 (2) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan.- Harian Metro

Perghh nama gempak. Rambut pun smart. Pakai Aplhard tu baii. Mesti anak orang kaya ni baii. Tak silap aku mamat ni kena tangkap time dia tengah mengangkang awek tu. Seluarpun dah tanggal. Tapi itulah bodoh melantun lantun budak ni. Nak mengangkangpun agak agaklah tempat. Kat tepi jalan pun ko nak mengangkang. Tak pasal pasal kena tangkap.

Tapi takpe. Ikut pengalaman aku yang lepas lepas, ko minta je tangguh kes. Kalau polis nak ambik sampel DNA, ko jangan bagi. Ko jangan sesekali mengaku salah. Ko suruh kengkawan ko buat demo depan mahkamah. Alaa mahkamah Malaysia ni mana ada keadilan bro. Ko cakap je ini semua konspirasi UMNO nak jatuhkan ko.

Ko mesti lepaslah nanti. Kalau ko kena penjara, ko salahkan Hakim. Ko cakaplah Hakim tu tak adil. Hakim tu kena bayau. Ko tanya Hakim tu nanti apasal Anwar Ibrahim boleh tangguh kes, siap pergi keluar negara lagi. Tapi ko terus kena penjara. Ko soal je Hakim tu. Ko jangan risaulah. Ko minta tolong daripada peguam terkenal kat Malaysia. Sape lagi Karpal Singh lah. Gerenti Karpal Singh boleh pusing kes ko jadi 360 darjah hehehehe.

Bebaskan Khairul Ivan Iqmal ! Mahkamah Pandikutty!
Nanti bebudak AMK Keadilan termasuk makcik Zuraidah Ampang akan datang backup ko. Nanti dorang menjerit kat luar mahkamah cakap mahkamah pandikutty. Sure ko akan jadi glamor hehehehe.

6 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

vespa naza

senang citer masuk ajerr penjara... biar kat dalam penjara tu dia pulak kena rogol beramai-ramai... amacam hilang keterunaan dia tu

alan said...

afzainizam: sakit wooooo hehehehe

Almari Si Pari-Pari said...

hahahaaa.. merepek betul!

pen perfume for men ada, cuma tengok blog almari si pari-pari.. nak beli ke dah tny tu :p

alan said...

pari pari: dah check..tapi duit xdelak..nantilah order

Naisophon said...

Betul2.. pandai kau teka.

AKu pun rasa budak ni anak orang kaya. Nama unik tu.

Budak perempuan tu macam nak kaver je tu. Buat alasan rogol. Aku percaya tu suka sama suka.

Alan said...

sophon: dari cerita asal, mamat ni yang tarik budak tu dari tepi jalan..orang ramai nampak so call polis.

tapi aku rasa mamat ni sebenarnya bodoh biul..bohsia bersepah kat Kl tu tapi pergi rogol orang..nak rogol kat tepi jalan pulak tu kekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...