Followers

Thursday, February 10, 2011

Orang Tua Takde Kerja

KANGAR: Seramai 17 pelajar sekolah menengah termasuk dua perempuan ditahan bersama sekumpulan pelajar kolej swasta selepas dikesan menjadikan sebuah rumah di Taman Seri Kenanga, di Bintong, sebagai ‘port ponteng’ mereka semalam.


Comel siot awek ni.

Berdasarkan maklumat, rumah teres dua tingkat itu disewa sekumpulan pelajar kolej swasta berhampiran dan sudah lama menjadi perhatian penduduk setempat kerana sering dikunjungi pelajar sekolah, termasuk perempuan walaupun pada waktu persekolahan.

Sumber: Berita Harian

Hek eleh kecoh betul ler. Budak pontengpun nak tangkap ke. Nampak sangat dah takde kerja lain. Yang bebudak tu pun bangang gak. Nak ponteng sekolah pastu dok memekak lak. Kan dah kantoi. Lain kali nak ponteng jangan ler pakai baju sekolah.

Benda ni simple je. Aku dulupun rileks je ponteng. Takde kantoi pun. Benda benda camni pun nak kecoh.

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

comel lah awek tu
bertdung

pegang rokok
bertambah comell
ehehe

y u y u Z u l a i k h a said...

alamakkkkk~ comel sangat budak tu.. tapi isap rokok pulak -.-'

Alan said...

nisa: tau xpe comel

yuyu: salah ke awek isap rokok huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...