Followers

Friday, February 18, 2011

Blog Aku Kuar Paper

Nada serupa disuarakan blog Malaysia Heaven (malaysiaheaven.blogspot.com) yang berkata, IFC akhirnya tertubuh di Pulau Pinang walaupun sebelum ini ditentang hebat rakyat Islam di seluruh negara.

Katanya, sudah pasti penubuhan portfolio hal ehwal agama-agama bukan Islam ini sudah dirancang sekian lama setelah IFC ditolak sebelum ini.

Utusan Malaysia

Walaupun yang keluar akhbar Utusan bukanlah blog ni tapi sekurang kurangnya aku tetap terharu. Terharu kerana ada yang sudi membacanya. Terima kasih banyak banyak ^_^"

7 comments:

Naisophon said...

Aku tak baca blog tu. bacaan berat. aku suka baca benda ringan-ringan mcm blog ni je.

alan said...

sophon: mana de berat

Naisophon said...

maksudnya, blog yang perlu berfikir semasa membaca.

Aku rasa kan, blog tu lagi popular dari blog ni. Tapi kan, kenapa ko pakai nickname YB? :D

alan said...

sophon: berangan nak jadi yb hehehe..blog tu popular sebab aku buat blogwalking..pastu ramai pulak geng satu kepala..tu ko tengok macam popular.

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhhh ko guna nick name YB....ni nak pilihanraya kalau lahhh ko tercalon dalam pilihan raya kali ni YB Alan .... aku akan undi ko....

alan said...

afzainizam: nak undi kena tgk tempat juga bro kekekeke

d_tieah said...

Wah2..
Sekurang2nya ade yg terima pandangan ko kan..
Huhuhuhu..


Entry Terbaru 1 : Calon Pilihanraya UM, Mastura Abu Bakar Hilang dan Telah Dijumpai
Entry Terbaru 2 : "Saya Mahu Karya Seni Dari Blog Fynn Jamal"
Entry Terbaru 3 : "Saya Mahu Ilmu Agama Dari Blog Ustaz Zaharuddin"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...