Followers

Friday, November 12, 2010

Ubat Kuat



Perhatian : Entry ni berbaur kelucahan terkawal

Pernah tak korang masuk mana mana website yang menjual ubat kuat khusus untuk lelaki. Aku kalau masukpun sekadar baca testimoni saja. Lawak kadang kadang.

" Saya telah mengambil ***** selama 4 bulan(4 botol) dan kesan nya amat memberangsangkan dari segi hubungan intim suami isteri kerana alat kelamin saya semakin mantap dan mampu bertahan lebih lama.***** bagi saya satu altenatif kepada kaum lelaki yang inginkan perubahan saiz alat kelamin yang lebih mantap dan hubungan seksual yang proaktif sepanjang masa.***** memang hebattttttttt.............memberi lebih kepuasan........"

"Pagi - pagi mmg terbaik!"

"***** mmg betul - betul berkesan. Agak lambat sedikit saya dapat tgk kesan. Tapi kesan mmg positif dari semua aspek. Bukan takat besar je!"

"Selepas 2 bulan mengamalkan *****, saya membuat keputusan untuk meneruskannya. Memang berkesan, bukan saja untuk pembesaran, malah kesihatan lelaki pada amnya. Terima kasih, *****!"

Hahaha kelakau gila. Semua nak anu besau besau. Besau dan tegap macam negro punya hahahaha. Kalau main nak bedal 2 3 jam. Lepas tu pancut bersepah hahahaha.


Ramai juga yang guna ubat kuat tepi jalan. Mula mula ramai yang mengaku kuat macam badang. Tapi lama lama terus layu. Makan apapun dah tak jalan. Nak besau macam negro terus jadi kecik macam budak umur 2 tahun punya anu hahahaha.

Paling parah silap makan terus ke alam kubur. Tak sempat nak try test dah hahahaha. Tapi kalau dilihat statistik, paling ramai pembelinya adalah orang melayu. Dah tua tua. Ada cucu lagi. Tapi nak power macam orang muda.



Kata orang tua tua "senjata dan kemegahan lelaki adalah terletak pada kejantanannya. Kalau kejantanannya hilang bermakna sudah tidak bererti lagi dia hidup menjadi lelaki".

Hum betul betul. Kalau aku hilang tuh ish ish mana nak letak muka woo. Memang dah rasa dunia ni gelap gulita tak berseri. Tapi aku tak pakailah ubat ubat ni. I already born to be man hehehe.

9 comments:

Amirrah Zawani said...

hahahaha!! ;D
tak boleh belah je..

Sophon said...

hehe.. tengook gambar pun dah takut

alan said...

amira: hehehe

sophon: ko takut tgk gambau mana hehe

iEn said...

hehehe malu :">

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
Sila Lawat Kami kembali
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

woooo lama tak ziarah kat sini dah ketinggalan banyak ni... maaf sibuk sikit kebelakangan ni

woooooo ni promosi ubat kuat... ni mesti baca bebetul tang kuat tu yang nak dengar...

apa pun ubat kuat ni tak leh nak caya sangat keberkesanannya mungkin ade lah tapi kesan sampingannyer je tak tau tu...

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
Sila Lawat Kami kembali
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

woooo lama tak ziarah kat sini dah ketinggalan banyak ni... maaf sibuk sikit kebelakangan ni

karang kuatnya sekejap tak naiknye lama camner atau tak naik langsung woooooo.... bahaya tuuuuu...

ohhhh tak mau layu beb.... tercabar kejantanan ni

Anna Boleyn said...

haha geli geli lak bila baca testimoni tu semua.

Alan said...

ien: malu malu lak hehehe

afzainizam: aku ada dgr kes yang jenis naik terus tak turun turun hehehe..bahaya wooo.

anna: biasalah nak lariskan jualan hehee

sophon said...

Takut bukan apa. takut masuk neraka. tapi mata tetap rasa nak tengok jugak. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...