Followers

Wednesday, September 29, 2010

Kes Gampang - Lawan Tetap Lawan

GEORGETOWN: Seorang pengawal keselamatan didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas tuduhan melakukan persetubuhan luar tabii terhadap seorang gadis berusia 14 tahun, baru-baru ini. Mohammad Akmal Hakim Ismail, 19, dari Kampung Gajah, Perak, didakwa melakukan kesalahan itu di bilik bernombor 204, Rope Walk Hotel, Jalan Pintal Tali, antara jam 11 malam dan 12 tengah malam, pada 14 September lalu.

Tertuduh yang memakai baju T dan berseluar jeans, bagaimanapun mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan. Baru-baru ini, media melaporkan pasangan kembar bersama teman sebaya mereka yang dilaporkan tidak pulang ke rumah selepas keluar membeli pakaian di pekan Kampar, Perak pada 11 September lalu ditemui di Paya Terubong, di sini, pada 21 September lalu. Mangsa bersama seorang lagi kembarnya dan seorang rakannya ditemui bersama-sama dua lelaki dipercayai teman pasangan kembar terbabit di sebuah rumah, kira-kira jam 8 pagi.

Berita Harian

Macam gampang je kes ni. Padahal budak tu sendiri nak. Bila kantoi, terus tuduh orang lain. Langsung tak ada keadilan dalam kes ni. Aku cadangkan supaya tertuduh lantik Karpal Singh jadi lawyer. Maklumlah kes inipun babitkan kes buntut.


Minta tangguh kes, minta lihat kertas siasatan, minta kes digugurkan. Buat jelah apa apa carapun asalkan kes tak berjalan. Lawan tetap lawan bro. Jangan risau rakyat sentiasa bersama lu hahahaha.




2 comments:

Anna Boleyn said...

huhu kawan anna ada gak kena camni. anna pernah wat enty pasal ni dulu. masuk paper. siyes tak percaya. skang ni tak tau pe cite. huhu

Alan said...

biaslah kes macam ni mesti senyap lepas ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...