Followers

Monday, September 27, 2010

Cinta Hanya Jadi Gurauan


DIA pelapis bintang besar berpotensi. Punya pakej lengkap baik daripada segi bakat mahupun rupa, Nur'Arina Abdul Malek atau nama komersialnya Erin Malek antara pelakon muda yang menonjol buat masa ini. Lima tahun berkecimpung dalam arena seni tanah air, gadis yang kini berusia 16 tahun itu menjayakan lima filem dan 25 drama.

Diusik soal cinta, sambil ketawa Erin berkata, sebagai remaja dia tidak terlepas daripada dibuai perasaan ingin dicintai dan mencintai.



"Orang tua saya terbuka dalam soal ini. Mereka tidak pernah mengongkong saya kerana cinta adalah sebahagian pengalaman dalam hidup. Setakat ini saya belum bertemu yang sesuai, mungkin kerana saya memilih orangnya. Saya sukakan lelaki tinggi, berkulit cerah dan tarikan utama adalah mata.

Harian Metro

Aku minat juga padanya tetapi bila fikirkan tentang citarasanya, aku sedar aku tak masuk dalam kriteria yang dimahukan. Aku tinggi ok. Matapun ok kot..kaler dark hazel gitu..Tapi bab kecerahan tu yang kacau..Apa nak buat. Aku bukannya CT yang boleh cerah bercahaya macam dalam iklan tv tu. Terimalah nasib diri seadanya...


Di malam yang sepi aku menangis
Sedu dan sayu tidak tertahan
Airmata berlinangan tak ku rasakan
Letih lesu seluruh badan

Tidak ku menduga engkau mungkir janji
Cinta mu yang dikatakan suci
Hanya ucapan manis untuk memujuk hati
Kini luka tak terubat lagi

Lama nian kita nikmati
Manisnya dalam lautan madu
Berdendangkan lagu rindu
Kasih sayang aku dan dia
Jadilah peristiwa
Gerhana dalam hidup
Tinggal kini aku kesepian



Setitis air mata akan jadi kenangan
Inilah hati yang kau lukakan
Kasih putus tiada lagi sambungan
Cinta hanya jadi gurauan

5 comments:

enyheartsdiamond said...

weh.. jgn lah buat entri memerli kesedihan hati ini :')

alan said...

lor hati i xde kena dgn hati u huhuhu

Sophon said...

Si Erin ni cantik, sedap mata memandang. Aku suka gambar kat atas. Tapi aku tak suka gambar kat bawah, sebab seksi. Aku suka gadis cantik, tapi sifat konservatif sikit takpa..

alan said...

aku suka seksi muahahahaha

Anna Boleyn said...

ehh erin malek ni biasa tengok tp x ingat lah dlm cite pe dy blakon. cute bdknya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...