Followers

Thursday, February 04, 2010

Takdir Penentu Segala

Kenapa nak menipu..Kenapa.....Kenapa semua orang yang aku kenal nak menipu aku...


Sesungguhnya hatiku bukanlah kristal..Bila orang yang aku cintai dah berubah arah..Hati ini terasa bagaikan kaca terhempas ke bumi..Tapi adakah dia peduli?


Dah lumrah dunia, bila waktu suka semuanya sayang...Bila dah tak suka, semuanya dibenci..

Inilah yang aku rasa sekarang..Ini masalah yang aku hadapi sekarang..Tahun 2010 nampaknya merupakan tahun yang sial buat aku..Cukup banyak masalah aku sekarang..Aku kena buang keje..Orang yang aku sayang dah tinggalkan aku..Duit tak ada...

Kadang kadang hidup inipun aku dah penat..Penat sangat...Pernah tak korang rasakan hidup ini dah tak ada makna..Tak ada sesiapa...Tak ada apa...Kosong..Hambar...Gelap...Sejuk..



Tak ada sesiapa yang peduli pada korang bila korang sedih..Bila korang susah..Bila korang kelaparan..Pernah tak korang rasa sebegitu....

Terima kasih diatas segalanya.....................................................................

5 comments:

Blog Me Is Back said...

semoga sekarang sudah enggak susah lagi yah, semoga masalahnya bisa diatasi dengan cepet

Afzainizam said...

salm adanya.... ohhhh ter emo plak ko ni....

yah aku faham hati ko retak bagai kristal...

but....

kangkadang kita perlulah still kembali macam normal... hidup kena teruskan.... anggaplah itu hanyalah cerita dalam wayang adekalanya gembira adakalanya duka... kan hidup lebih menarikkan

iEn said...

create life yg baru.. mungkin ado hikmahnyaa.. mmg perit kalau dah give up.. kene teruskan gark perjuangan kat dunia ni.. erm

Alan said...

thanks all of you

iEn said...

iyoo samo2.. belanje la cepaaat :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...