Followers

Sunday, February 07, 2010

Menyampah Dengan Memey? Pu**mak Kau

Panas je hati aku bila baca paper tadi. Ada pihak yang tak senang dengan Memey. Kononnya Memey sengaja cari kontroversi dengan penyebaran gambar dia bersama anak Norman.

Hek eleh sial lah kau. Suka hati dialah nak baik dengan anak Norman. Apasal kau sakit hati sangat. Jangan nak berdalih konon konon kau ni baik sangat. Lagipun bukan salah dia gambar tu tersebar. Itu semua kerja orang media. Marahlah orang media.



Pelik betul aku apasal korang benci sangat dengan dia. Dia ada luku kepala mak bapak korang ke? Sampai korang nak benci benci dia. Jodoh Noman dengan Abby dah habis, so sampai situlah. ramai lagi artis yang dikaitkan dengan penceraian orang, tapi korang tak bising pulak. Kenapa bila Memey, korang bising bising. Korang ni memang pu**mak lah.

Sazzy Falak

Inipun satu kes lagi. Orang melayu ni memang pelik perangai dia. Suka sangat masuk campur hidup orang lain. Lepas tu jaja kisah hidup orang keseluruh pelusuk alam. Sampai gambar orang honeymoon pun nak bising bising.

Suka hati mak bapak dialah nak pakai baju apa, nak pergi dengan siapa. Apa dia ada pakai duit mak bapak korang ke?

"Barang" dalam kain sendiri taknak belek. Ini sibuk nak tengok barang orang lain. Inipun jenis spesis manusia pu**mak !!

Tak puas hati dengan kenyataan aku? Hey pergi mampuslah. Apa aku peduli!!

We Love Memey! We Love Memey! We Love Memey!

4 comments:

Hami Asraff said...

Salam. Sebab tu aku jarang ambil tahu pasal artis. Huhu ~

alan said...

akupun x ambik tahu..tapi bila tahu ni yang wat aku hot

kasihkuamiera said...

SALAM

emm..ader bebrapa entry yg sy tercb awk nie bekap tol ngn memey tu
ader apew2 kew?
maaf bertnya
mane lah tau awk nie sedara mara dia kew
sy pun xberapa nk amek tau sngt hal artis nie
hal sndiri pun tak terurus tapi maaf ckp
sy mmg xsuke dgn cara memey tu
ntahlh t yg sy rase
lain2 sy xtau
siyess for me dia ni nmpk plastik...yg buat sy mula kurang suke dgn dia biler kes dia d tngkp dgn norman tu mngaku xberslh..tak lame ps tu citer sal kawen lak kalau xsilap sy ayat dia cam nie'sbg ppuan memey mmg mngharapkn hbng ddgn normn berakhir kejinjng pelamin'
kalau tak silap sy la
ingt2 lupe
maaf kalau slh ekh
sekadar pdgn sy sje

alan said...

memey xde kaitan dgn sy..cuma fanclub dia heheheee..dia comel maa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...