Followers

Wednesday, January 27, 2010

Internet Memang Fucking!

Sory tajuk memang melampau tapi tak ler se-gampang blogger anak haram baru baru ni.


Awek ni tak ada kaitan dengan cerita ini

Aku tak tahu sama ada aku seorang je terima musibat ini atau memang berpunca dari kelembapan TM. Internet aku sekarang dah tahap baboon buntut merah slownya. Semakin lama makin menyakitkan hati je.

Rasa nak pijak2 je modem ni. Bodoh sial haram jadah p**i lakna*t!!

TM memang bodo tak reti buat keje. Bodoh tahap b*b*, p*n*A*, la*na*, %%(#@#(&%@@!!
TM celako celako celako!!

Oppss aku nak minta maaf secara terbuka pula:

Saya meminta maaf kepada pihak TM kerana telah memaki hamun anda sebentar tadi. Harap anda maafkan. Segala keterlanjuran saya amatlah dikesali. Saya janji saya akan cuba tidak berbuat lagi.

Selepas ini semua orang boleh memaki hamun orang dalam blog asalkan korang meminta maaf secara terbuka selepas itu. Kalau tak percaya, korang boleh tanya pada Datuk Seri Dr Rais Yatim (klik sini)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...