Followers

Sunday, January 24, 2010

Curang, Memey Dan Pelacur



Setiap hari akhbar memaparkan kisah kisah yang membosankan. Tapi kadang kadang ada juga story yang "masyuk" sedikit.

Dalam Metro Ahad, ada kisah isteri curang hingga ditangkap khalwat pada ahad lepas. Seyes memang aku rasa simpati dengan brader tu tapi rasa macam lawakpun ada. Rileks lah brader. Banyak lagi aweks lain.

Dalam dunia ni, kejujuran kesetian tu tak orang tak pandang dah. Sekarang semua orang pandang duit duit duit..Kalau ada duit, Fasha Sandha pun brader boleh dapat. No hal punya. Yang penting tawakal tu bro....

Ada lagi kisah Memey dengan Abby. Secara jujur aku lebih kesiankan Memey dari Abby. Sebab apa? Sebabnya suka hati akulah nak pilih siapa kan kan. Lagipun Memey tu lagi cantik dari Abby Kesian dia orang dok hentam dia. Apa salah Memey?

Aku Sokong Memey

Eleh setakat Norman cerai dengan Abby, korang nak salahkan Memey. Rileks ler setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Setiap yang hidup pasti akan mati. So apa masalahnya kalau jodoh Norman dengan Abbay tamat. Salahkan Memey pulak. Sial je.....

Dalam cerita Dang suria pula, ada seorang lelaki yang kawin dua. Isteri kedua bekas GRO. Dia tahu isterinya bekas GRO tapi kecoh pula bila isterinya kata pernah jadi pelacur. Alamak ni sorang lagi brader kecoh.

Kau dah tahu dia tu dulu GRO lepas tu kau pulak nak kecoh kecoh apahal. Yang lu gatal kawin dua itupun apasal pulak. Kalau lu nak orang baik, baik lu kawin je dengan ustazah. Ini yang lu kawin dengan dia, lepas tu rasa tertekan lah pulak kononnya. Lebih sial lah lu ni bro.

Dan apa masalah kawin dengan pelacur? Aku tanya koranglah, korang hina pelacur, mulia sangat ke korang? Kalau korang cakap korang mulia, aku cakap "fuck you!" Tak adanya mulia kalau korang sendiri yang rasa begitu.



Aku sendiri takde hal kalau bini aku cikaro, bohsia atau pelacur sekalipun. Itu semua masa lepas, masa silam. Just leave it behind. Kita yang hidup ni, teruskan je hidup. Sebabnya, "what you give, you get back".


Sekadar Hiburan Hari Minggu

*Ini pandangan peribadi aku. Tak ada kaitan dengan sesiapa atau mana mana pihak media*

http://www.emocutez.com

1 comment:

anisizatyA.J said...

so true! memey lg cute kot. so x heran ah hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...