Followers

Friday, December 18, 2009

Scha Nak Couple Dengan Aku?

http://www.emocutez.com

Baru baru ni ade awek nak couple ngan aku. Orangnya memang cun tahap gaban. Popular gak lah. Tapi bila aku belek belek dalam makrifat, dia ni bukanlah yang sesuai untuk aku. Macam lagu Buckface :

"Shes A Prom Queen, Top 5 In Magazine, Where I Go Forever, Shes Not Girl For Me"

So sorrylah Scha, bukan aku tak sudi tapi macam kata Rozita Ezlyn, "Dunia Kita Berbeza"

Lagipun aku dah ade awek..Maybe lain kali je lah yek.....


Adeh apa aku merepek ni...Nampak sangat tak ade story nak cerita..Anyway aku tak ler gedik sangat macam Zizie Ezette yang kunun kunun nak kawin dengan ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar (klik sini)

Datuk Bung Moktar sendiri tidak mengatakan impian Zizie ini itu benar atau tidak. Biasalah orang politik, semua benda nak dipolitikkan. Nasib baik mati je tak boleh nak dipolitikkan. Kalau tak, mahu jenuh dengar berita ahli politik mati hidup balik.



Tak payah gosip banyak banyak, tak payah panggil Melodi datang terjah. Ini ler awek aku. Walaupun awek aku ada beberapa masalah macam kehilangan pasport dan permit, tapi aku tetap sayang dia. Berpegang pada TagLine TM, Connections Make Anything Possible

Kalau Aysraf Sinclair boleh kawin Bunga Citra Lestari, kenapa tidak aku

http://www.emocutez.com

2 comments:

Afzainizam said...

http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

foooyoooo.... cun gilez sehhh .... eeeemmm tak kisah lah dengan sape tapi klu boleh dapat cun cam scha aku sanggup buat ape saja....

aku cakap mulut boleh lah... nak laksanakan aku tak sanggup beb...

tapi tak salahkan jodoh ketentuan di tangan tuhan... tak taulah sedalam mana cinta itu klu bukan jodoh nak buat cam manerrr ....

mudahan dapat ketemu jodoh yang serasi....

eeehhh pasal entry aku tu aku baru je perbaiki .... ade masalah sikit lah... semua dah ok sorry ye...

alan said...

tau xper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...