Followers

Monday, November 23, 2009

Perempuan Memang Suka Menipu Ke

http://www.emocutez.com

Bila yang tertulis untukku, adalah yang terbaik untukmu. Kau akan kujadikan kenangan yang terindah didalam hidupku. Puas ditangisi bila hati dilukai, segala impian kasih telah kau hancurkan.


Orang Yang ke4 Melukai Hatiku

Puasku mencari hakikat cinta yang suci, puasku menanti cerita gembira. Tapi kini segalanya bagiku hanyalah kasih tak kesampaian.



Adakah ini memang ditakdirkan segalanya untuk aku.Dan sememangnya aku tidak akan mendapat cinta sejati.....



http://www.emocutez.com

14 comments:

iEn said...

kalau aku, aku tipu sunat ada la.. hehehe!

bawak2 sabar weh.. banyakkan dekat diri ngan Tuhan.. Insyallah dia akan beri rahmat kat ang.. senyum selalu :D

alan said...

thanks

Afzainizam said...

http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

salam ngan jko ...aku lama tak ziarah ko ni.... emmmmmm cian plak ko ni...

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati dengan sadarmu
Kau tinggal aku

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati
Kau curangi aku
Kau dustai hati
Benar ku mencintaimu

bawak lah bersabar bro... aku memahami situasi begitu....

alan said...

thanks huhuhu

iEn said...

huhu.. okek bos.. kawe akan ingat pesaneee mu..


awek ang cam muke maikel jeksen arr hehe :D

alan said...

xawek aku comel ler...

iEn said...

xper laa.. pehni ang relek2 dulu.. jodoh xkemanaa.. nanti dia dtg gark.. mcm aku gark ni.. selama ni aku diam jeee, xluah pape.. kecewa tu kecewa jugark.. tp bende dah lepas.. so kene pandang ke depan..jgn pandang bakang hehe!

alan said...

adeh hang tu pompuan..tunggu je org msuk meminang hehehe..xkan ler aku nak tunggu org meminang aku lak heheee

iEn said...

haha.. mana nak taw ada gark pompan nak minang ang :p

alan said...

imposible hehehe

iEn said...

posible la.. Isteri nabi kita pon duk offer diri dia nak minang dia tau x hhehehe :D

alan said...

tu nabi..tapi ada ke ko dgr kes mcm tu sekarang kat malaysia hehehe

iEn said...

mana lah tahu masih ada yg amalkan gitu.. terpulang lah kat ang.. aku bg fakta je hehe.. have a nice day :)

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Ambil kat ucapan kat blog aku...Selamat hari raya aidil adha ni ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...