Followers

Monday, October 05, 2009

Selamat Tinggal Selamanya Buat Si Dia......

Sakit hati ini..Bagai dihiris sembilu. Sesak nafas ini bila ku mendapat tahu..Kasih yang diberi tak berharga..

Sayang..
Kau bermain dengan silang kata..Hingga aku benar benar telah jatuh cinta..

Sayang
Sesungguhnya aku tak menduga, engkau insan yang tak boleh ku percaya

Rindu rinduan jadi kenang kenangan. Insan tersayang kini milik orang. Kasih dan sayang jadi benci dan dendam. Dimanakah setiamu....Dimanakah rindumu

Aku kau panggil sayang, dia kau panggil sayang. Mana satu mahumu...

Kau berikan ku rindu, kau berikannya cinta0...Oh, ku tak tahu

Tergamaknya dirimu meracuni jiwaku, dalam senyuman...Selamat tinggal sayang...Aku mengundur diri.....



Kalau dia baca ni, ku tahu dia mengerti untuk siapa posting ni..Sampai disini saja lah hubungan kita..Sebagai kawanpun tidak lagi selepas ni..Anggap sajalah kita tak pernah kenal dahulu..Anyway terima kasih kerana berikan kenangan manis semasa di saat akhir di kolej dahulu...

7 comments:

iEn said...

ni mcm lirik lagu je.. tol ka? heh

Afzainizam said...

salam takzim dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
hah macam lirik lagu lah... mmg betul pun.. klu ko dikecewakan pun jangan lah sampai cam tu beb... aduh sadis aku tengok kamu ni...

ape pun sekarang si dia sudah jadi milik orang... kerasnya hati kamu sebagai kawan pun kamu tak terima pada si dia... mmg patut pun ko buat cam tu... ape pun lupakan saja kenagan bersamanya.. kamu harus kehadapan kerana kita perlu berjalan jauh lagi...

alan said...

memang lirik lagupun..kejam ke sampai tak buat kawan? tapi rasanya itu saja jalan terbaik untuk aku..forget everything from the first i meet her..

sakuragi said...

dah x nak kawan ke??

alan said...

ye cukuplah sampai sini...

shedah said...

ok la klo cam tu..take care..

z a n a =]] said...

chill. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...