Followers

Friday, October 02, 2009

Kringgggg!! Kringggg!!

Akhirnya GiGi aku yang rosak telahpun dicabut. Bukan hospital tetapi aku pergi klinik swasta juga. Terpaksa kalau nak menunggu appoiment dengan hospital, maka makin teruklah aku nanti. Sedih juga sebab aku tak ada banyak gigi yang tinggal. Dah lah GiGi geraham, payahlah aku nak makan nanti.


TuT TuT TuT

Tadi aku belek belek muka kat cermin. Adoi! nampak garis garis halus. Eee seramnya. Umur dah makin naik. Kesan dari kemalasan jaga muka masa mude remaja dulu dah mula nampak.

Aku pernah try macam2 produk dulu. Dari Eversoft, Clean & Clear dan sabun mandi haha. Tapi aku pakai Nevia For Men nampak ok dan sesuai. Tapi harga dia mak oi 16 ringgit. Tuh yang senak nak beli.


Tapi sekarang aku dah pakai balik tapi tak tahu kenapa kesan dia tak macam dulu. Kalau dulu comform muka bebas jerawat tapi sekarang "menatang" tu datang juga walaupun aku pakai Nevia.

Tak tahu nak pakai pulak lepas ni..Ingat nak pakai L"oreal for men tapi bergantung pada budget nanti.




Mana tahu aku akan sebaris dengan mereka hahaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...