Followers

Sunday, May 24, 2009

I Want Fight

MyEm0.com

Dah lama aku x update blog. Takde benda nak distorykan. Life masih macam biasa. Tiada tanda tanda Malaysia nak berperang.

Aku dah bosan hidup aman macam ni. Takde benda nak buat. Aku nak nampak mayat bergelimpangan kena bom. Nak lihat bangunan dan rumah musnah. Ini yang aku nampak couple couple yang sedang seronok bercinta. Bencinya aku.


Bila Malaysia berperang, baru mereka tahu cinta itu sejati atau tidak. Sama ada balak dorang dapat tolong atau tidak. Tapi aku comform mesti balak dorang cabut dulu. Semuanya poyo. Macam anjing je.


Memang kita patut bersyukur dengan keamanan yang ada sekarang, tapi bagi aku, apa yang aku dapat? Orang kaya semakin kaya, orang miskin makin miskin. Pendatang asing bersepah sepah. Orang lain ada awek, aku takde.



So lebih baik mati berperang daripada melihat orang lain hidup senang sedangkan aku takde apa apa. Biar orang kaya jatuh miskin, semua couple putus cinta. baru puas hati aku Sial lahanat.

MyEm0.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...