Followers

Saturday, January 03, 2009

Perutusan 2009

MyEm0.com

Sedar atau koma, aku sudah melangkah ke tahun baru. Tahun 2009. Melangkah ketahun baru bermakna umur akupun melangkah setapak lagi. Dan rupanya Raz Diary ini juga telah berumur 5 tahun!

Tak sangka sungguh rupanya Raz Diary ini mampu bertahan sehingga 5 tahun lamanya. Dengan hanya bermula sebagai tempat aku merepek, meluahkan kerinduan pada seseorang sehinggalah sekarang, blog ni masih bernafas.

Walaupun ada beberapa ketika blog ni aku tak jenguk langsung, tapi nasib baik ianya masih berfungsi. Bermula dengan nama Kisah Kau Dan Aku, ia ditukar kepada beberapa nama sehinggalah Raz Diary. Dengan templet bodo bodo, aku bertukar kepada versi XML, rekaan cik Ien yang comel.

Hurmm tahun baru ni seperti biasa aku tak pernah ada azam. Membosankan benda tu. New year aku sambut kat The Curve. Sesat larat jugalah aku dengan kawan drive keta nak pergi sana. Sampai masuk highway ke seremban. But at last aku sampai juga ke sana.

Dan esok maybe aku akan ke Langkawi. Tak lama mungkin 2 atau 3 hari je disana. Insyaallah kalau semuanya berjalan lancar, aku akan post gambar aku nanti..

Anyway aku rasa belum terlambat untuk aku wish Happy New Year 2009 kepada sesiapa yang datang ke Raz Diary ni. Terima kasih kerana datang. Dan berhati hati dijalan raya.



MyEm0.com

3 comments:

zamz said...

okla tu new template gak ek..
happy new year

Unsunghero said...

Salam Alan...selamat tahun 2009. moga sukses. Jurnal Alam kini di sini www.jurnalalam.com

aShaBuLz said...

happy new year bro!!

bek2 kat langkawi...ada tapak sulaiman yang makan orang..wakakakaka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...