Followers

Monday, November 24, 2008

Rewang Rewang

MyEm0.com

Semalam aku lepak kat BB dengan member aku. Merayau area Low Yat ngan Time Square. Nak shopping duit tak bawak lak. Dapat rembat webcam ngan jam je. Nak ambik baju ngan kasut x cukup budjet. Takpe nanti aku ley datang lagi.

Kat Time semalam ada DOTA Tournament. Best je dorang main. Level semua tinggi tinggi. Aku main gak DOTA tapi xler sampai tahap expert cam dorang. Meriah gak semalam. Tapi sial camera aku buat hal. Aku dah start perasan camera aku jadi gila time pergi Genting hari tu. Tapi aku budjet kabus yang wat gambau aku kabur. Tapi semalam gambar yang aku ambik tak jadi langsung. Rasa nak campak je camera tu ke dinding.


Ni je gambau aku yang elok. Yang lain semua hancus

MyEm0.com

2 comments:

Anonymous said...

ishh .
sabar-sabar .
jangan campak camera tu .
cian dia .
ahaks . ;)

Anonymous said...

camera tu x cian kitapun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...